جواب 9

عنوان بحث :
————-
هیچ دانشمند بزرگی را ندیدم که بگوید تنها آنچه من فکر می کنم درست است و دست بر گوشهایش نهد. اگر ما از غارنشینی به اینجا رسیدیم بخاطر روحیهء کنکاشگر نیاکانمان بوده است. اگر نیوتون به فرو افتادن سیب شک نمی کرد، اگر فلمینگ به کپکی که بر خوراکش رشد کرده بود شک نمی کرد و اگر گالیله به ساکن بودن زمین شک نمی کرد، شاید تا کنون ما زندگی ساده و اولیه داشتیم یا اینکه حتی نسل انسان منقرض شده بود.

هیچ معجزه ای جلوی سیل، زمین لرزه، خشکسالی و یا همه گیر شدن بیماری ها نگرفته جز دانش و پژوهش دانشمندان. در مقابل پیشوایان همه ادیان این رخداد ها را قسمت، امتحان و مشیت الهی می دانند نتنها از تو می خواهند که شک نکنی، حتی اگر بتوانند جلوی فکر کردن تو را هم می گیرند و بر خلاف دانشمندان تک تکشان می گویند تنها ما هستیم که درست می گوییم و حرف هیچ کس دیگر را قبول ندارند…

————-

پاسخ یک دین گرا:
اقا ؟؟؟ هیچکام از این اتفاقات منافات با اعتقادات دینی نداره قران میگه علم انسان تدریجی رشد میکنه باز میگه استعداد انسانها باهم فرق میکنه.تفاوت است ولی تبعیض رد است.من اگر مدعی بشم غقل انسانهای با هوش بالا را خدا داده تا گره کور مشکلات را در زمانهای مختلف باز کند ویا تلنگری به انها زده تا راه حل مشگل را پیدا کنند چی میگی؟

—————–
جواب من:
میشه از خدا پرسید که چطور در والدینی که هوش متوسطی دارن چرا تا این حد میزان هوش فرزندان کمتر از خانواده هاییه که هر دو والد هوش بالایی دارن ؟
آیا خدا برای دادن هوش بالا به یک نوزاد ابتدا میزان توان ذهنیه والدین را در نظر میگیره؟
یعنی خدا عادلانه گاه نمیکنه نه؟
چرا در ایران ضریب هوشی 7 نمره کاهش داشته بعد از انقلاب؟ اونم تو یه دولت کاملا اسلامی
چرا میزان ضریب هوشی آمریکا و آلمان و ژاپن در میان کشورهای دنیا سرآمده؟
یعنی خدا به بلاد کفر بیشتر اعتماد داره؟ و به بندگان مسلمانش اهمیتی نمیده؟ و حتی عذاب الهیش رو براشون نازل کرده؟

—————
من یه دلیل ثانوی هم دارم:
ضریب هوش یا IQ
تحت تاثیر اگه اشتباه نکنم 6 تا صفت ژنتکیه. (تا جای که میدونم و کشف شده)
خوب اگه یکم در حد دبیرستان با ژنتیک آشنایی داشته باشی میشه گفت که با توجه کراسینگ آور ها و نوترکیبی در هنگام میوز درسلولهای جنسی ، ممکنه حالت قرار گرفتن کروموزم در نوزاد کاملا تغییر کنه.
حال اگه هر دو والد از 6 ژن مناسب هر یک 2 تا داشته باشن، ممکنه نوزاد 1-2-3-4 تا ژن رو داشته باشه. ولی احتمال اینکه بتونه 4 تا رو داشته باشه آنقدر کمه که نمیشه گفت زیاد بهش امیدوار باشی.
ولی 2-1 و 3 خیلی محتمل میشه.
———
بعد از انقلاب با کشتار خیل عظیم آدمایی که اطلاعات علمی بالایی داشتن(دهه 60) و فراری دادن خیل بسیار عظیم (بالاترین فرار نغزی دنیا رو ایران داره) دانشجویان که توسط کنکور منتخب شده اند. بار ژنتیکی مثبتش سال به سال داره کمتر میشه. حالا این آدما که از ایران و بقیه نقاط دنیا فرار میکنن، کجا میرن؟
دقیقا درست فکر کردین.
آلمان. کانادا. هلند. آمریکا. سوئد . سوییس. و…
یعنی بار ژنتیکی هوشی آنها رو به مثبت و مسلمانا رو به افول میره.
—————-
خوب حالا چی؟
هنوزم هوش یه لطف خداوندیه؟

حتما میخاهین این رو بگین نه اینا آزمایش الهی برای امتحان شرایط دشوار برای مسلماناست؟
منم میگم:
ذکی
——————–
؟؟؟؟؟؟؟؟
این یکی از ضررهای غیر قابل جبران اسلام بر کشورمان. چطور میخای بار دیگه میزان توان هوشی رو بالا ببری؟ چطور میخای اونا رو برگردونی؟
حتی دولت ترکیه الان داره از ایران نیروی تحصیل کرده استخدام میکنه و بورسیه میده. فکر میکنی دلیلش چیه؟ چرا تا این حد خرج کلانش رو متحمل میشه؟
چون آینده اش با فرار ترکهای قدیم به خطر افتاده در صدد جبران بار هوشی از دست رفتشه. که حالا مادارم تاوانش رو میدیم.
همانطور که گفتم زیاد عمومیش نکنین. تا کامل جمع شه و بصورت کاملا علمی ارائه شه.
23 دقیقه تایپ

بیان دیدگاه